برعاية

#كله_تحت_المسخرة

#كله_تحت_المسخرة

* كل صفقات الأهلى الصيفية "منذورة " مثلما يقولون.. الإصابات تطاردهم.. بداية من إيفونا وآخرهم محمد حمدى زكى.. الأمر لن يخرج عن شيئين: إما فلوس الأهلى حرام أو أن هناك قلة بخت في التعاقد مع هؤلاء.. خصوصا أن الصفقات الصيفية كلفت خزانة الأهلى الملايين، نصيب إيفونا بمفرد نحو 20 مليون لحلوح مصري.

* بماسبة إيفونا.. يقولون إنه لاعب مزاجى وكسول.. التساؤل: هل كسله في اللعب فقط أم أنه عندما يرى الدولارات يتحول إلى قمة النشاط.. نصيحتى لإدارة الأهلى بأن يمسك كل شخص فيهم "رزمة دولارات" قبل أي حوار جانبي أو حديث يجمعهم به.. وهتشوفوا الفرق.. ابقوا قابلونى لو لقيتوا دولارات بس أنصحكم يوجد محمد أبوكرشة في الألفى بوسط البلد بيستبدل الدولار بـ9 جنيه.. ياللا موش خسارة في إيفونا.. حبيب الكسلانين.

* إسلام جمال مدافع الزمالك قال إن النادى لو رأى أنه أخطأ فإنه يستحق العقاب وسيتقبل العقوبة... فعلا أنت لم تخطئ نحن مع الأسف أصابنا العته والجنون وظننا بك ظن السوء.. والفيديو ده أحد مشاهد فيلمك الجديد مع شركة إنتاج السبكى.. "علمنى الشيشة يا أبوحبيشة"..

يا راجل دنت كنت بتشرب يا دوب شيشة ومعاك بنتين.. وكنت بتغنى مافيش فرند يبقى فريند.. مافيش مان بقى مان يا مان!!

* كل يوم مفاوضات مع مدرب محتلف في الزمالك وللأسف معظمهم غير مقتنع بالجنيه المصري... برغم أن رزمة المائتين أكثر من رزمة الأخضر.. بس تعمل إيه ناس عنيها خضراء فلا ترى الورق بتاعنا (هي الميتين جنيه لونها إيه)؟!!

* ميدو خسر مع الدراويش أمام الترجي بثلاثية.. أكيد طبعا السيلفى هو السبب.. الحمد لله يومين بدون سيلفى لزوم راحة العين...

الخبر بالكامل
رأيك يهمنا